Definice položky:
Všeobecní administrativní pracovníci, sekretáři a pracovníci pro zadávání dat a zpracování textů evidují, organizují, ukládají a získávají informace a vykonávají různé kancelářské a administrativní činnosti podle stanovených postupů. Většina zaměstnání v této třídě vyžaduje druhou úroveň dovedností. Náplň jejich práce obvykle zahrnuje: zaznamenávání, přípravu, třídění, klasifikaci a zakládání informací; třídění, otevírání a odesílání pošty; přípravu zpráv a rutinní korespondence; kopírování a faxování dokumentů; obsluhu osobních počítačů, zařízení na zpracování textů a psacích strojů pro zaznamenávání, vkládání a zpracování textu a dat; provádění korektur a oprav textů; přípravu faktur a kontrolu dat. Zaměstnání této třídy jsou rozdělena na následující skupiny: 411 Všeobecní administrativní pracovníci 412 Sekretáři (všeobecní) 413 Pracovníci pro zadávání dat a zpracování textů
|