Definice položky:
Sekretáři (všeobecní) používají psací stroje, osobní počítače nebo jiná zařízení na zpracování textů pro přepis korespondence a jiných dokumentů, pro kontrolu a formátování dokumentů připravených jinými zaměstnanci, vyřizují příchozí a odchozí poštu, ověřují žádosti o schůzky a vykonávají další administrativní činnosti. Příklady pracovních činností: a) kontrola, formátování a přepisování korespondence, zápisů z jednání, zpráv z ústních projevů, elektronických dokumentů nebo písemných návrhů v souladu s danými standardy s použitím psacích strojů, osobních počítačů nebo jiných zařízení na zpracování textů; b) používání různých balíků počítačového softwaru včetně tabulkových procesorů pro poskytování administrativní podpory; c) vyřizování příchozí a odchozí pošty; d) prověřování, evidence a rozdělování pošty, korespondence a dokumentů; e) ověřování žádostí o schůzky a pomoc při jejich organizování; f) prověřování a evidence nároků na dovolenou a jiných práv zaměstnanců; g) dohled a organizace systémů archivace; h) samostatné vyřizování běžné korespondence. Příklady zaměstnání zařazených do této podskupiny: Sekretář (všeobecný) Stenograf Sekretář pro zpracování textů Příklady zaměstnání zařazených do jiných podskupin: Odborný administrativní pracovník v právní oblasti - 3342 Odborný pracovník v administrativě - 3343 Výkonný asistent - 3343 Odborný administrativní pracovník nemocničního oddělení - 3344 Zaměstnání této podskupiny jsou zahrnuta do jedné souhrnné kategorie: 41200 Sekretáři (všeobecní)
|