Definice položky:
Specialisté v oblasti reklamy a marketingu, průzkumu trhu připravují a koordinují reklamní strategie a kampaně, určují trh pro nové produkty a služby a vyhledávají a rozvíjejí tržní příležitosti pro nové a stávající zboží a služby. Příklady pracovních činností: a) plánování, vytváření a organizace reklamních politik a kampaní na podporu cílů prodeje; b) poskytování poradenství řídícím pracovníkům a klientům v oblasti strategie a kampaní s cílem dosáhnout na cílové trhy, vytváření povědomí zákazníka a účinné propagování vlastností zboží a služeb; c) tvorba reklamních spotů a textů, zajišťování televizní a filmové produkce a umístění reklamy ve sdělovacích prostředcích; d) analýza údajů o spotřebitelských vzorcích a preferencích; e) výklad a předpovídání současných a budoucích zákaznických trendů; f) výzkum potenciální poptávky a charakteristiky trhu pro nové zboží a služby a shromažďování a analýza údajů a jiných statistických informací; g) podpora růstu a rozvoje podniku prostřednictvím přípravy a realizace marketingových cílů, politik a programů; h) zadávání a provádění průzkumů trhu s cílem stanovit tržní příležitosti pro nové a stávající zboží a služby; i) poskytování poradenství v různých oblastech marketingu, jako je produktový mix, stanovení cen, podpora reklamy a prodeje, prodejní a distribuční kanály. Příklady zaměstnání zařazených do této podskupiny: Reklamní textař Specialista v oblasti reklamy Analytik průzkumu trhu Specialista v oblasti marketingu Zaměstnání této podskupiny jsou rozdělena na následující kategorie: 24311 Specialisté v oblasti marketingu 24312 Specialisté v oblasti propagace a reklamy 24313 Specialisté průzkumu trhu
|