Definice položky:
Lektoři a učitelé informačních technologií na ostatních školách vypracovávají, plánují a provádějí školící programy a kurzy pro uživatele počítačových a jiných informačních technologií mimo hlavní proud základního, středního a vysokoškolského vzdělávání. Příklady pracovních činností: a) určování potřeb a požadavků jednotlivých uživatelů a organizací na školení v oblasti informačních technologií; b) příprava a vytváření učebních materiálů a pomůcek, jako jsou učebnice, vizuální pomůcky, lekce on-line, demonstrační modely a podpůrná referenční dokumentace; c) navrhování, koordinace, plánování a řízení školících a rozvojových programů, které mohou být použity pro individuální nebo skupinovou výuku, pomoc při organizování konferencí a seminářů; d) monitorování a hodnocení kvality a efektivnosti výuky, upravování metod a prostředků výuky vzhledem k předpokládaným výsledkům kurzů; e) získávání informací o aktuálních verzích programů, o vývoji softwaru a o obecných trendech v informačních technologiích; f) zpracování produktů a materiálů pro konečné uživatele, jako jsou například učební a školící materiály, pokyny pro provoz a údržbu, online pomoc. Příklady zaměstnání zařazených do této podskupiny: Počítačový instruktor Instruktor v oblasti softwaru Příklady zaměstnání zařazených do jiných podskupin: Akademický pracovník na vysoké škole - 2310 Učitel odborného předmětu na střední škole - 2320 Učitel na střední škole (kromě odborných předmětů) - 2330 Učitel na konzervatoři - 2330 Učitel na 2. stupni základní školy - 2330 Učitel na 1. stupni základní školy - 2341 Specialista v oblasti rozvoje lidských zdrojů - 2424 Zaměstnání této podskupiny jsou zahrnuta do jedné souhrnné kategorie: 23560 Lektoři a učitelé informačních technologií na ostatních školách
|