Definice položky:
Zahrnuje: - technickou podporu při řešení problémů klienta při využívání softwaru, hardwaru nebo celého počítačového systému, jako jsou: - zákaznická podpora při používání softwaru nebo řešení problémů softwaru - aktualizace - zákaznická podpora při užívání nebo řešení problémů počítačového hardwaru, vč. testování a rutinního čištění a oprav IT zařízení - technická pomoc při stěhování počítačového systému klienta do nového místa - zákaznická podpora při užívání nebo řešení problémů kombinace hardwaru a softwaru - technická podpora při řešení speciálních problémů klienta při používání počítačového systému, jako je audit nebo vyhodnocení počítačových operací bez poskytnutí poradenství nebo jiné následné činnosti, vč. auditu, vyhodnocení a dokumentace serveru, sítě nebo procesu pro komponenty, funkce, výkon nebo zabezpečení
Nezahrnuje: - obnovení dat po zhroucení počítačového systému (62.09.20)
|