Mezinárodní klasifikace vzdělání (ISCED 97) - obory vzdělání - úroveň 3 - Podrobně vymezené obory

Kód Akronym Název Platnost od Platnost do Rodina
5627 ISCED_O3 Mezinárodní klasifikace vzdělání (ISCED 97) - obory vzdělání - úroveň 3 - Podrobně vymezené obory 01.01.2008 09.09.9999 Vzdělání

Položka číselníku:

Marketing a propagace

Kód Název Platnost
od
Platnost
do
342 Marketing a propagace 01.01.2008 09.09.9999

Definice položky:

Marketing a propagace je studium procesů výměny zboží a služeb mezi organizacemi a/nebo jednotlivci a studium chování a požadavků zákazníků. Zahrnuje studium úlohy vývoje produktu, tvorby cen, distribuce, reklamy a prodeje při maximalizaci prodejního výkonu. Jsou zde zařazeny programy s tímto hlavním obsahem:

· Marketing
· Obchodování
· Odbyt a marketing
· Propagace
· Průzkum trhu
· Reklama
· Vztahy s veřejností (public relations)

Vazby
Mezinárodní klasifikace vzdělání (ISCED 97) - obory vzdělání - úroveň 2 - Úzce vymezené obory 34 Obchod, řízení a správa
Jazyková verze dat: cs en

Prohlášení o přístupnosti Nové okno

Zobrazeno dne: 22.11.2024

Český statistický úřad, Na padesátém 81, 100 82 Praha 10; tel.: 274 051 111 (ústředna)
Verze: 1.2.17 © ČSÚ 2024