Definice položky:
Specialisté pro styk s veřejností plánují, zpracovávají a realizují informační a komunikační strategie, které vytvářejí příznivý obraz podniků a dalších organizací, jejich výrobků a služeb a jejich úlohy ve společnosti. Příklady pracovních činností: a) plánování a organizování propagačních kampaní a komunikačních strategií; b) poskytování poradenství pro řídící pracovníky v oblasti dopadu jejich politik a programů na styk s veřejností a v oblasti praxe a řízení vydávání zpráv a tiskových prohlášení; c) provádění a zadávání průzkumů veřejného mínění, analýza zjištění a plánování styku s veřejností a reklamních kampaní; d) organizování speciálních akcí, seminářů, zábavných akcí, soutěží a společenských akcí na podporu dobrého jména společnosti a pozitivní publicity; e) zastupování organizací a zajišťování rozhovorů v médiích; f) účast na podnikových, společenských a jiných akcích s cílem propagovat organizaci; g) zadávání a získávání fotografického a jiného ilustračního materiálu; h) výběr, hodnocení a prověřování materiálů připravených jejich autory, ilustrátory, fotografy a jinými pracovníky s cílem vytvořit pozitivní publicitu. Příklady zaměstnání zařazených do této podskupiny: Specialista pro styk s veřejností Autor článků pro styk s veřejností Specialista na publicitu Tiskový mluvčí Zaměstnání této podskupiny jsou zahrnuta do jedné souhrnné kategorie: 24320 Specialisté pro styk s veřejností
|