Plný název ukazatele:Struktura tržeb organizace z realizovaných elektronických objednávek prostřednictvím vlastních webových stránek nebo mobilních aplikací
Kód:9211
Téma:Informační společnost
Platnost:01.01.2009 - 09.09.9999
Definice:
  1. Procento celkových tržeb firmy (bez DPH) získaných organizací z online prodejů uskutečněných prostřednictvím vlastních webových stránek nebo mobilních aplikací. Jedná se o případy, kdy firma provozuje vlastní e-shop, na kterém zákazníci mohou objednat či závazně rezervovat požadovaný produkt nebo službu.
Synonyma:
  1. Rozdělte tržby z online prodejů v roce 2020 podle způsobu jejich uskutečnění (odhadněte v celých procentech) [2]:
  2. prodeje přes Vaše webové stránky nebo mobilní aplikace
  3. Rozdělte tržby z online prodejů v roce 2021 podle způsobu jejich uskutečnění (odhadněte v celých procentech) [2]:
  4. Rozdělte tržby z prodejů uskutečněných přes webové stránky, mobilní aplikace nebo online tržiště v roce 2022 podle způsobu jejich uskutečnění (odhadněte v celých procentech; součet řádků 4 a 5 musí být 100 %):
  5. prodeje přes webové stránky Vaší firmy nebo mobilní aplikace Vaší firmy
  6. Rozdělte tržby z elektronických prodejů v roce 2023 podle způsobu jejich uskutečnění: (Odhadněte v celých procentech; součet řádků 4 a 5 musí být 100 %.)
  7. Rozdělte tržby z elektronických prodejů v roce 2024 podle způsobu jejich uskutečnění: (Odhadněte v celých procentech; součet řádků 4 a 5 musí být 100 %.)
  8. prodeje přes webové stránky (např. e-shop, webový formulář) nebo mobilní aplikaci Vaší firmy
Atributy:
Časová charakteristika:toková
Datový typ:numerický
Skupina:ICT - Informační a komunikační technologie
Český statistický úřad, Na padesátém 81, 100 82 Praha 10; tel.: 274 051 111 (ústředna)
Verze: 1.2.17 © ČSÚ 2024
Zobrazeno dne: 26.11.2024