Plný název ukazatele: | Struktura tržeb organizace z realizovaných elektronických objednávek prostřednictvím vlastních webových stránek nebo mobilních aplikací |
Kód: | 9211 |
Téma: | Informační společnost |
Platnost: | 01.01.2009 - 09.09.9999 |
Definice: |
- Procento celkových tržeb firmy (bez DPH) získaných organizací z online prodejů uskutečněných prostřednictvím vlastních webových stránek nebo mobilních aplikací. Jedná se o případy, kdy firma provozuje vlastní e-shop, na kterém zákazníci mohou objednat či závazně rezervovat požadovaný produkt nebo službu.
|
Synonyma: |
- Rozdělte tržby z online prodejů v roce 2020 podle způsobu jejich uskutečnění (odhadněte v celých procentech) [2]:
- prodeje přes Vaše webové stránky nebo mobilní aplikace
- Rozdělte tržby z online prodejů v roce 2021 podle způsobu jejich uskutečnění (odhadněte v celých procentech) [2]:
- Rozdělte tržby z prodejů uskutečněných přes webové stránky, mobilní aplikace nebo online tržiště v roce 2022 podle způsobu jejich uskutečnění (odhadněte v celých procentech; součet řádků 4 a 5 musí být 100 %):
- prodeje přes webové stránky Vaší firmy nebo mobilní aplikace Vaší firmy
- Rozdělte tržby z elektronických prodejů v roce 2023 podle způsobu jejich uskutečnění: (Odhadněte v celých procentech; součet řádků 4 a 5 musí být 100 %.)
- Rozdělte tržby z elektronických prodejů v roce 2024 podle způsobu jejich uskutečnění: (Odhadněte v celých procentech; součet řádků 4 a 5 musí být 100 %.)
- prodeje přes webové stránky (např. e-shop, webový formulář) nebo mobilní aplikaci Vaší firmy
|
Atributy: |
Časová charakteristika: | toková |
Datový typ: | numerický |
Skupina: | ICT - Informační a komunikační technologie |
|