Plný název ukazatele:Struktura tržeb organizace z realizovaných elektronických objednávek prostřednictvím webových stránek nebo mobilních aplikací od soukromých osob
Kód:9207
Téma:Informační společnost
Platnost:01.01.2020 - 09.09.9999
Definice:
  1. Procento celkových tržeb firmy (bez DPH) získaných organizací z online prodejů uskutečněných prostřednictvím webových stránek nebo mobilních aplikací soukromým osobám. Koncovým zákazníkem jsou soukromé osoby.
Synonyma:
  1. Rozdělte tržby z online prodejů v roce 2020 přes webové stránky nebo mobilní aplikace podle typu koncového zákazníka (odhadněte v celých procentech) [1]:
  2. prodeje soukromým osobám
  3. Rozdělte tržby z online prodejů v roce 2021 přes webové stránky nebo mobilní aplikace podle typu koncového zákazníka (odhadněte v celých procentech) [1]:
  4. Rozdělte tržby z prodejů uskutečněných přes webové stránky, mobilní aplikace nebo online tržiště v roce 2022 podle typu koncového zákazníka (odhadněte v celých procentech; součet řádků 6 a 7 musí být 100 %):
  5. Rozdělte tržby z prodejů přes webové stránky, mobilní aplikace nebo online tržiště v roce 2023 podle typu koncového zákazníka:(Odhadněte v celých procentech; součet řádků 6 a 7 musí být 100 %.)
  6. Rozdělte tržby z prodejů přes webové stránky, mobilní aplikace nebo online tržiště v roce 2024 podle typu koncového zákazníka:(Odhadněte v celých procentech; součet řádků 6 a 7 musí být 100 %.)
  7. Rozdělte tržby z prodejů uskutečněných v roce 2025 přes vlastní webové stránky, mobilní aplikace nebo přes web zprostředkovatele podle typu koncového zákazníka:(Odhadněte v celých procentech; součet řádků 6 a 7 musí být 100 %.)
Atributy:
Časová charakteristika:toková
Datový typ:numerický
Skupina:ICT - Informační a komunikační technologie
Český statistický úřad, Na padesátém 81, 100 82 Praha 10; tel.: 274 051 111 (ústředna)
Verze: 1.2.18 © ČSÚ 2025
Zobrazeno dne: 23.08.2025