Plný název ukazatele: | Struktura tržeb organizace z realizovaných elektronických objednávek prostřednictvím webových stránek nebo mobilních aplikací od soukromých osob |
Kód: | 9207 |
Téma: | Informační společnost |
Platnost: | 01.01.2020 - 09.09.9999 |
Definice: |
- Procento celkových tržeb firmy (bez DPH) získaných organizací z online prodejů uskutečněných prostřednictvím webových stránek nebo mobilních aplikací soukromým osobám. Koncovým zákazníkem jsou soukromé osoby.
|
Synonyma: |
- Rozdělte tržby z online prodejů v roce 2020 přes webové stránky nebo mobilní aplikace podle typu koncového zákazníka (odhadněte v celých procentech) [1]:
- prodeje soukromým osobám
- Rozdělte tržby z online prodejů v roce 2021 přes webové stránky nebo mobilní aplikace podle typu koncového zákazníka (odhadněte v celých procentech) [1]:
- Rozdělte tržby z prodejů uskutečněných přes webové stránky, mobilní aplikace nebo online tržiště v roce 2022 podle typu koncového zákazníka (odhadněte v celých procentech; součet řádků 6 a 7 musí být 100 %):
- Rozdělte tržby z prodejů přes webové stránky, mobilní aplikace nebo online tržiště v roce 2023 podle typu koncového zákazníka:(Odhadněte v celých procentech; součet řádků 6 a 7 musí být 100 %.)
- Rozdělte tržby z prodejů přes webové stránky, mobilní aplikace nebo online tržiště v roce 2024 podle typu koncového zákazníka:(Odhadněte v celých procentech; součet řádků 6 a 7 musí být 100 %.)
- Rozdělte tržby z prodejů uskutečněných v roce 2025 přes vlastní webové stránky, mobilní aplikace nebo přes web zprostředkovatele podle typu koncového zákazníka:(Odhadněte v celých procentech; součet řádků 6 a 7 musí být 100 %.)
|
Atributy: |
Časová charakteristika: | toková |
Datový typ: | numerický |
Skupina: | ICT - Informační a komunikační technologie |
|