Plný název ukazatele:Podíl přijetí elektronické objednávky organizací prostřednictvím webových stránek nebo mobilních aplikací, přes online tržiště nebo partnerský prodej
Kód:8442
Téma:Informační společnost
Platnost:01.01.2009 - 09.09.9999
Definice:
  1. Procento peněžních prostředků (bez DPH) získaných organizací pomocí elektronických objednávek uskutečněných prostřednictvím webových stránek přes tzv. on-line tržiště (e-marketplaces).
    On-line tržiště (e-marketplaces) jsou obchodní portály, jejichž provozovatelem je obvykle společnost nezávislá na účastnících obchodování. Provozovatel on-line tržiště je zprostředkovatelem, který spojuje poptávku s nabídkou a umožňuje oběma stranám vyjednat podmínky uzavření obchodu.
Synonyma:
  1. přes tzv. on-line tržiště (e-marketplaces)
  2. přes tzv. on-line tržiště (např. Aukro, Tendermarket, eBay, Booking, Amazon, Aliexpress)
Atributy:
Časová charakteristika:toková
Datový typ:numerický
Skupina:ICT - Informační a komunikační technologie
Český statistický úřad, Na padesátém 81, 100 82 Praha 10; tel.: 274 051 111 (ústředna)
Verze: 1.2.17 © ČSÚ 2024
Zobrazeno dne: 22.11.2024