Plný název ukazatele: | Využití internetu v organizaci k placené inzerci - zadání internetové reklamy zobrazující se při vyhledávání klíčových slov |
Kód: | 7976 |
Téma: | Informační společnost |
Platnost: | 01.01.2015 - 09.09.9999 |
Definice: |
- Firma je zadavatelem placené internetové reklamy zobrazující se při vyhledávání klíčových slov nebo při jejich výskytu na internetové stránce. Jde o kontextovou reklamu, která se zobrazuje po slovním vyhodnocení obsahu prohlížených internetových stránek. Tato reklama se zpravidla zobrazuje na vyhrazeném místě (např. v podobě textu či banneru).
|
Synonyma: |
- internetovou reklamu zobrazující se při vyhledávání klíčových slov nebo při jejich výskytu na internetové stránce
- internetovou reklamu zobrazující se při vyhledávání klíčových slov nebo při jejich výskytu na internetové stránce (tzv. kontextovou reklamu)
- Využívá Vaše firma následující metody placené internetové reklamy? (Uveďte odpověď na každém řádku.)
- kontextová reklama, která se zobrazí ve výsledcích vyhledávání při hledání určitých slov
|
Atributy: |
Časová charakteristika: | toková |
Datový typ: | znakový (textový) |
Skupina: | ICT - Informační a komunikační technologie |
|