Plný název ukazatele:Využití internetu v organizaci k placené inzerci - zadání internetové reklamy zobrazující se při vyhledávání klíčových slov
Kód:7976
Téma:Informační společnost
Platnost:01.01.2015 - 09.09.9999
Definice:
  1. Firma je zadavatelem placené internetové reklamy zobrazující se při vyhledávání klíčových slov nebo při jejich výskytu na internetové stránce. Jde o kontextovou reklamu, která se zobrazuje po slovním vyhodnocení obsahu prohlížených internetových stránek. Tato reklama se zpravidla zobrazuje na vyhrazeném místě (např. v podobě textu či banneru).
Synonyma:
  1. internetovou reklamu zobrazující se při vyhledávání klíčových slov nebo při jejich výskytu na internetové stránce
  2. internetovou reklamu zobrazující se při vyhledávání klíčových slov nebo při jejich výskytu na internetové stránce (tzv. kontextovou reklamu)
  3. Využívá Vaše firma následující metody placené internetové reklamy? (Uveďte odpověď na každém řádku.)
  4. kontextová reklama, která se zobrazí ve výsledcích vyhledávání při hledání určitých slov
Atributy:
Časová charakteristika:toková
Datový typ:znakový (textový)
Skupina:ICT - Informační a komunikační technologie
Český statistický úřad, Na padesátém 81, 100 82 Praha 10; tel.: 274 051 111 (ústředna)
Verze: 1.2.17 © ČSÚ 2024
Zobrazeno dne: 23.11.2024