Plný název ukazatele:Podíl tržeb organizace z realizovaných elektronických objednávek prostřednictvím webových stránek nebo mobilních aplikací
Kód:6003
Téma:Informační společnost
Platnost:01.01.2009 - 09.09.9999
Definice:
  1. Procento celkových tržeb firmy (bez DPH) získaných organizací z online prodejů uskutečněných prostřednictvím webových stránek nebo mobilních aplikací.
    Realizace online prodeje je přijetí elektronické objednávky prostřednictvím webových stránek nebo mobilních aplikací, vyřízení této objednávky a přijetí platby za tuto objednávku. Placení objednávky i uskutečnění dodávky mohou proběhnout i offline. Nezahrnují se zde prodeje realizované na základě objednávek, které byly připraveny z informací získaných na internetu, ale podány klasickou cestou nebo prostřednictvím e-mailu.
Synonyma:
  1. Uveďte, kolik procent z celkového finančního objemu vašich nákupů (bez DPH) tvořily v roce 2012 nákupy uskutečněné pomocí elektronických objednávek.
  2. Uveďte, kolik procent z celkového finančního objemu vašich tržeb (bez DPH) tvořily v roce 2013 prodeje uskutečněné pomocí vašich webových stránek.
  3. Uveďte, kolik procent z celkového finančního objemu vašich tržeb (bez DPH) tvořily v roce 2014 prodeje uskutečněné pomocí vašich webových stránek.
  4. Uveďte, kolik procent z celkového finančního objemu vašich tržeb (bez DPH), tvořily v roce 2015 prodeje uskutečněné pomocí vašich webových stránek (webového rozhraní)
  5. Uveďte, kolik procent z celkového finančního objemu vašich tržeb (bez DPH) tvořily v roce 2016 prodeje uskutečněné pomocí vašich webových stránek webového rozhraní) či aplikací
  6. Uveďte, kolik procent z celkového finančního objemu vašich tržeb (bez DPH), tvořily v roce 2017 prodeje uskutečněné pomocí vašich webových stránek (webového rozhraní) či aplikací
  7. Uveďte, kolik procent z celkového finančního objemu Vašich tržeb (bez DPH) tvořily v roce 2019 prodeje uskutečněné přes vaše webové stránky nebo mobilní aplikace (odhadněte v procentech s přesností na jedno desetinné místo):
  8. Uveďte, kolik procent z celkového finančního objemu vašich tržeb (bez DPH), tvořily v roce 2018 prodeje uskutečněné přes vaše webové stránky nebo mobilní aplikace (odhadněte v procentech s přesností na jedno desetinné místo):
  9. Uveďte, kolik procent Vašich celkových tržeb (bez DPH) tvořily v roce 2020 prodeje přes webové stránky nebo mobilní aplikace (odhadněte v procentech s přesností na jedno desetinné místo):
  10. Uveďte, kolik procent Vašich celkových tržeb (bez DPH) tvořily v roce 2021 prodeje přes webové stránky nebo mobilní aplikace (odhadněte v procentech s přesností na jedno desetinné místo):
  11. Kolik procent Vašich celkových tržeb (bez DPH) tvořily v roce 2022 tržby z prodejů uskutečněných přes webové stránky, mobilní aplikace nebo online tržiště? (Uveďte na jedno desetinné místo.)
  12. Kolik procent Vašich celkových tržeb (bez DPH) tvořily v roce 2023 tržby z prodejů uskutečněných přes webové stránky, mobilní aplikace nebo online tržiště? (Uveďte na jedno desetinné místo.)
  13. Kolik procent Vašich celkových tržeb (bez DPH) tvořily v roce 2024 tržby z prodejů uskutečněných přes webové stránky, mobilní aplikace nebo online tržiště? (Uveďte s přesností na jedno desetinné místo.)
Atributy:
Časová charakteristika:toková
Datový typ:numerický
Skupina:ICT - Informační a komunikační technologie
Český statistický úřad, Na padesátém 81, 100 82 Praha 10; tel.: 274 051 111 (ústředna)
Verze: 1.2.17 © ČSÚ 2024
Zobrazeno dne: 26.11.2024