Plný název ukazatele:Důvody používání sociálních médií organizací - zlepšování obrazu organizace či uvádění produktů na trh
Kód:5686
Téma:Informační společnost
Platnost:01.01.2012 - 09.09.9999
Definice:
  1. Důvody používání sociálních médií organizací - zlepšování obrazu organizace či uvádění produktů na trh.
    Sociální média jsou on-line nástroje, které umožňují rychlou komunikaci, sdílení a podílení se na obsahu. Komunikace je založena na interakci a k tvorbě a sdílení obsahu dochází zpravidla formou různých komentářů a diskuzí.
Synonyma:
  1. Ke které z následujících činností využívá váš podnik sociální média:
  2. zlepšování obrazu firmy či uvádění produktů na trh
  3. Ke kterým z následujících činností využívá vaše firma sociální média:
Atributy:
Časová charakteristika:toková
Datový typ:znakový (textový)
Skupina:ICT - Informační a komunikační technologie
Český statistický úřad, Na padesátém 81, 100 82 Praha 10; tel.: 274 051 111 (ústředna)
Verze: 1.2.17 © ČSÚ 2024
Zobrazeno dne: 22.11.2024