Plný název ukazatele:Využití sociálních médií v organizaci - sociální sítě
Kód:5681
Téma:Informační společnost
Platnost:01.01.2012 - 09.09.9999
Definice:
  1. Sociální síť umožňuje registrovaným uživatelům (členům) vytvářet profily, komunikovat, sdílet informace a další aktivity. Za sociální sítě se pro účely tohoto šetření považuje Facebook a profesní síť LinkedIn.
Synonyma:
  1. sociální sítě (Facebook, LinkedIn apod.)
  2. Využívá vaše firma aktivně sociální sítě (vlastní uživatelský účet a profil např. na Facebooku, LinkedInu, Twitteru, apod.)?
  3. Využívá váš podnik aktivně některé z následujících typů sociálních médií (vlastní uživatelský účet a profil, vlastní informační kanály, vlastní prezentace apod.):
  4. Označte všechny typy sociálních médií, které vaše firma aktivně používá (tj. má vlastní uživatelský účet a profil, vlastní informační kanály, vlastní prezentace apod.):
  5. sociální sítě (profil na Facebooku, LinkedIn apod.)
  6. Označte všechny typy sociálních médií, které vaše firma aktivně používá (tj. má vlastní uživatelský účet či profil, vlastní informační kanály, vlastní prezentace apod.):
  7. sociální sítě (profil na Facebooku, LinkedIn, Google+ apod.)
  8. Označte všechny typy sociálních médií, které vaše firma aktivně používá:
  9. Používá Vaše firma některé z uvedených typů sociálních médií? (Uveďte odpověď na každém řádku.)
  10. Má Vaše firma profil nebo účet na následujících sociálních médiích? (Uveďte odpověď na každém řádku.)
  11. profil na Facebooku nebo LinkedInu
  12. Má Vaše firma profil nebo účet na následujících typech sociálních médií? (Uveďte odpověď na každém řádku.)
  13. na sociálních sítích jako je Facebook nebo LinkedIn
Atributy:
Časová charakteristika:toková
Datový typ:znakový (textový)
Skupina:ICT - Informační a komunikační technologie
Český statistický úřad, Na padesátém 81, 100 82 Praha 10; tel.: 274 051 111 (ústředna)
Verze: 1.2.18 © ČSÚ 2025
Zobrazeno dne: 15.06.2025