Plný název ukazatele:Význam cíle marketingové inovace
Kód:3809
Téma:Věda a technologie
Platnost:01.01.2010 - 09.09.9999
Definice:
  1. Důležitost cíle spojeného s marketingovou inovací.
    Marketingová inovace je zavedení nové marketingové koncepce nebo strategie, která se významně odlišuje od již existujících podnikových metod a která nebyla předtím v podniku použita. Zahrnuty jsou významné změny v designu výrobku nebo jeho balení, náhrada produktu, propagace výrobku nebo stanovení ceny. Marketingová inovace nezahrnuje sezónní, pravidelné nebo jiné rutinní změny v marketingových metodách.
Synonyma:
Atributy:
Časová charakteristika:toková
Datový typ:znakový (textový)
Skupina:NOV - Inovace
Český statistický úřad, Na padesátém 81, 100 82 Praha 10; tel.: 274 051 111 (ústředna)
Verze: 1.2.17 © ČSÚ 2024
Zobrazeno dne: 27.11.2024