Plný název ukazatele:Výskyt marketingové inovace - nový způsob ocenění výrobků nebo služeb
Kód:3807
Téma:Věda a technologie
Platnost:01.01.2010 - 09.09.9999
Definice:
  1. Marketingová inovace zaměřená na metody ocenění výrobků nebo služeb, které jsou nové pro subjekt (např. první použití variabilního stanovení cen podle poptávky, systém slev apod.).
    Marketingová inovace znamená zavedení nové marketingové koncepce nebo strategie, která se významně odlišuje od již existujících podnikových metod a která nebyla předtím v podniku použita. Zahrnuty jsou významné změny v designu výrobku nebo jeho balení, náhrada produktu, propagace výrobku nebo stanovení ceny. Marketingová inovace nezahrnuje sezónní, pravidelné nebo jiné rutinní změny v marketingových metodách.
Synonyma:
  1. Zavedl novou metodu ocenění výrobků nebo služeb
  2. zavedl novou cenovou strategii ke svému produktu [2]
  3. [1] Podnik využil nového propagačního kanálu (např. sociální sítě, blogy), nového nástroje internetové reklamy, budoval novou značku, nově zavedl věrnostní karty, atd.
  4. [2] Podnik zavedl novou metodu oceňování produktu, novou metodu cenového zvýhodnění vybraných odběratelů či zákazníků.
  5. zavedl novou cenovou strategii ke svému produktu [2]
  6. [1] Podnik např. využil nového propagačního kanálu (např. sociální sítě, blogy), nového nástroje internetové reklamy, budoval novou značku, nově zavedl věrnostní karty, otevřel nové trhy nebo zavedl nové prodejní kanály (např. elektronický prodej přes webové stránky či prostřednictvím aplikací na mobilním telefonu) atd.
  7. [2] Podnik např. zavedl novou metodu oceňování produktu, novou metodu cenového zvýhodnění vybraných odběratelů či zákazníků.
  8. novou cenovou strategii
Atributy:
Časová charakteristika:toková
Datový typ:znakový (textový)
Skupina:NOV - Inovace
Český statistický úřad, Na padesátém 81, 100 82 Praha 10; tel.: 274 051 111 (ústředna)
Verze: 1.2.17 © ČSÚ 2024
Zobrazeno dne: 23.11.2024