Plný název ukazatele:Výskyt marketingové inovace - nový způsob propagace výrobků nebo služeb
Kód:3804
Téma:Věda a technologie
Platnost:01.01.2010 - 09.09.9999
Definice:
  1. Marketingová inovace zaměřená na media nebo techniky pro propagaci, které jsou nově použité subjektem (např. první použití nových inzertních medií včetně internetu, nová image značky, zavedení věrnostních karet apod.).
    Marketingová inovace znamená zavedení nové marketingové koncepce nebo strategie, která se významně odlišuje od již existujících podnikových metod a která nebyla předtím v podniku použita. Zahrnuty jsou významné změny v designu výrobku nebo jeho balení, náhrada produktu, propagace výrobku nebo stanovení ceny. Marketingová inovace nezahrnuje sezónní, pravidelné nebo jiné rutinní změny v marketingových metodách.
Synonyma:
  1. Využil nový způsob propagace výrobků/služeb
  2. využil nových nástrojů či médií k propagaci produktu [1]
  3. nový způsob propagace nebo reklamy [3]
Atributy:
Časová charakteristika:toková
Datový typ:znakový (textový)
Skupina:NOV - Inovace
Český statistický úřad, Na padesátém 81, 100 82 Praha 10; tel.: 274 051 111 (ústředna)
Verze: 1.2.17 © ČSÚ 2024
Zobrazeno dne: 23.11.2024