Plný název ukazatele: | Využití CRM softwarové aplikace pro získávání, uchovávání a zpřístupňování informací o zákaznících pro potřeby organizace |
Kód: | 3714 |
Téma: | Informační společnost |
Platnost: | 01.01.2009 - 09.09.9999 |
Definice: |
- Použití CRM softwarové aplikace pro získávání, uchovávání a zpřístupňování informací o zákaznících pro potřeby organizace.
CRM (Customer Relationship Management) je manažerský informační systém, který se používá pro správu a využití informací o zákaznících - koordinaci vztahu podniku se zákazníky. Tento systém je založen na intenzivním využití informačních technologií a umožňuje sběr, integraci, zpracování a analýzu informací týkajících se zákazníků.
|
Synonyma: |
- získávání, uchovávání a zpřístupňování informací o zákaznících pro potřeby vaší firmy
- získávat, ukládat a zpřístupňovat informace o zákaznících pro ostatní funkční oblasti podniku
- získávat, ukládat a zpřístupňovat informace o zákaznících pro ostatní funkční oblasti firmy
- Používá Vaše firma CRM systém či aplikaci (např. Dynamics 365, Salesforce, SAP Hybris, Intouch, Raynet) pro získávání, ukládání a zpřístupňování informací o zákaznících ostatním oddělením firmy?
|
Atributy: |
Časová charakteristika: | toková |
Datový typ: | znakový (textový) |
Skupina: | ICT - Informační a komunikační technologie |
|