DETAIL POLOŽKY KLASIFIKACE

Klasifikace: Mezinárodní klasifikace vzdělání (ISCED 97) - obory vzdělání

Akronym: ISCED97_OBORY Verze: 1 Platnost: 01.01.2008 - 09.09.9999 Rodina: Vzdělání

Jazyková verze: CS

Úroveň: 3

Položka: 342 - Marketing a propagace

Vysvětlivka k položce:

Marketing a propagace je studium procesů výměny zboží a služeb mezi organizacemi a/nebo jednotlivci a studium chování a požadavků zákazníků. Zahrnuje studium úlohy vývoje produktu, tvorby cen, distribuce, reklamy a prodeje při maximalizaci prodejního výkonu. Jsou zde zařazeny programy s tímto hlavním obsahem:

· Marketing
· Obchodování
· Odbyt a marketing
· Propagace
· Průzkum trhu
· Reklama
· Vztahy s veřejností (public relations)

Vazby:
Mezinárodní klasifikace vzdělání (ISCED 97) - obory vzdělání - úroveň 2 - Úzce vymezené obory 34 Obchod, řízení a správa
Klasifikace kmenových oborů vzdělání (KKOV) - obory vzdělání - úroveň 2 34201 Marketing
Klasifikace kmenových oborů vzdělání (KKOV) - obory vzdělání - úroveň 2 34202 Obchodování
Klasifikace kmenových oborů vzdělání (KKOV) - obory vzdělání - úroveň 2 34203 Odbyt a marketing
Klasifikace kmenových oborů vzdělání (KKOV) - obory vzdělání - úroveň 2 34204 Propagace
Klasifikace kmenových oborů vzdělání (KKOV) - obory vzdělání - úroveň 2 34205 Průzkum trhu
Klasifikace kmenových oborů vzdělání (KKOV) - obory vzdělání - úroveň 2 34206 Reklama
Klasifikace kmenových oborů vzdělání (KKOV) - obory vzdělání - úroveň 2 34207 Vztahy s veřejností (public relations)
Český statistický úřad, Na padesátém 81, 100 82 Praha 10; tel.: 274 051 111 (ústředna)
Verze: 1.2.17 © ČSÚ 2024
Zobrazeno dne: 23.11.2024