DETAIL POLOŽKY KLASIFIKACE

Klasifikace: Klasifikace ekonomických činností (CZ-NACE)

Akronym: CZ-NACE_KL Verze: 1 Platnost: 01.01.2008 - 09.09.9999 Rodina: Činnosti

Jazyková verze: CS

Úroveň: 4

Položka: 8220 - Činnosti zprostředkovatelských středisek po telefonu

Vysvětlivka k položce:

Zahrnuje:
- činnosti call center, vyřizování zavolaných dotazů, příchozích hovorů, odpovídání na volání klientů prostřednictvím živých operátorů, automatického rozdělování hovorů, integrovaných počítačových/telefonních systémů, interaktivních hlasových odpovídacích systémů nebo obdobných metod k vyřízení obdržených objednávek, poskytování informací o produktech, vyřizování požadavků a reklamací zákazníků
- činnosti call center, zabezpečující odchozí hovory užitím obdobných postupů pro prodej nebo odbyt zboží nebo služeb potencionálním zákazníkům, provádění průzkumu trhu, veřejného mínění a podobných činností pro zákazníky
Vazby:
Klasifikace ekonomických činností (CZ-NACE) - úroveň 3 - Skupina 822 Činnosti zprostředkovatelských středisek po telefonu
Klasifikace ekonomických činností (CZ-NACE) - úroveň 5 - Podtřída 82200 Činnosti zprostředkovatelských středisek po telefonu
Český statistický úřad, Na padesátém 81, 100 82 Praha 10; tel.: 274 051 111 (ústředna)
Verze: 1.2.17 © ČSÚ 2024
Zobrazeno dne: 27.11.2024