DETAIL POLOŽKY KLASIFIKACE

Klasifikace: Klasifikace zaměstnání (CZ-ISCO)

Akronym: CZ-ISCO Verze: 1.3 Platnost: 01.07.2015 - 31.08.2016 Rodina: Zaměstnání

Jazyková verze: CS

Úroveň: 4

Položka: 4223 - Operátoři telefonních panelů

Vysvětlivka k položce:

Operátoři telefonních panelů obsluhují telefonní komunikační ústředny a pulty, spojují telefonní hovory, přijímají dotazy volajících a zprávy o problémech s poskytovanou službou, zaznamenávají a předávají vzkazy a zprávy zaměstnancům a klientům.
Příklady pracovních činností:
a) obsluha telefonních ústředen a pultů, spojování, přidržení, přepojení a ukončení telefonních hovorů;
b) spojování odchozích hovorů;
c) vyřizování telefonických dotazů, zaznamenávání vzkazů a zpráv;
d) předávání vzkazů a zpráv zaměstnancům a klientům;
e) šetření problémů souvisejících s provozními systémy a informování opravářů.
Příklady zaměstnání zařazených do této podskupiny:
Operátor odpovědní služby
Operátor telefonní ústředny
Zaměstnání této podskupiny jsou zahrnuta do jedné souhrnné kategorie:
42230 Operátoři telefonních panelů

Vazby:
Klasifikace zaměstnání (CZ-ISCO) - úroveň 3 - Skupina 422 Pracovníci informačních služeb
Klasifikace zaměstnání (CZ-ISCO) - úroveň 5 - Kategorie 42230 Operátoři telefonních panelů
Český statistický úřad, Na padesátém 81, 100 82 Praha 10; tel.: 274 051 111 (ústředna)
Verze: 1.2.17 © ČSÚ 2024
Zobrazeno dne: 23.11.2024