DETAIL POLOŽKY KLASIFIKACE
Klasifikace: Klasifikace zaměstnání (CZ-ISCO)
Akronym: CZ-ISCO
Verze: 1.1
Platnost: 01.07.2012 - 31.08.2014
Rodina: Zaměstnání
Jazyková verze: CS
Úroveň: 4
Položka: 4223 - Operátoři telefonních panelů
Vysvětlivka k položce:
Operátoři telefonních panelů obsluhují telefonní komunikační ústředny a pulty, spojují telefonní hovory, přijímají dotazy volajících a zprávy o problémech s poskytovanou službou, zaznamenávají a předávají vzkazy a zprávy zaměstnancům a klientům.
Příklady pracovních činností:
a) obsluha telefonních ústředen a pultů, spojování, přidržení, přepojení a ukončení telefonních hovorů;
b) spojování odchozích hovorů;
c) vyřizování telefonických dotazů, zaznamenávání vzkazů a zpráv;
d) předávání vzkazů a zpráv zaměstnancům a klientům;
e) šetření problémů souvisejících s provozními systémy a informování opravářů.
Příklady zaměstnání zařazených do této podskupiny:
Operátor odpovědní služby
Operátor telefonní ústředny
Zaměstnání této podskupiny jsou zahrnuta do jedné souhrnné kategorie:
42230 Operátoři telefonních panelů
Vazby: |
Klasifikace zaměstnání (CZ-ISCO) - úroveň 3 - Skupina |
422 |
Pracovníci informačních služeb |
Klasifikace zaměstnání (CZ-ISCO) - úroveň 5 - Kategorie |
42230 |
Operátoři telefonních panelů |