Všeobecní administrativní pracovníci vykonávají různé kancelářské a administrativní činnosti podle stanovených postupů.
Náplň jejich práce obvykle zahrnuje: evidenci, přípravu, třídění, klasifikaci a ukládání informací; otevírání, rozdělování a odesílání pošty; kopírování a faxování dokumentů; přípravu jednoduchých zpráv a korespondence; evidenci zařízení vydávaných zaměstnancům; zodpovídání telefonických a elektronických dotazů nebo jejich předávání kompetentním osobám; kontrolu údajů, přípravu faktur a podrobnou evidenci proběhlých finančních transakcí; přepisování textů a údajů do počítače, korektury a opravy těchto opisů.
Vazby: |
Klasifikace zaměstnání (CZ-ISCO) - úroveň 2 - Třída |
41 |
Všeobecní administrativní pracovníci, sekretáři a pracovníci pro zadávání dat a zpracování textů |
Klasifikace zaměstnání (CZ-ISCO) - úroveň 4 - Podskupina |
4110 |
Všeobecní administrativní pracovníci |