- činnosti call center, vyřizování zavolaných dotazů, příchozích hovorů, odpovídání na volání klientů prostřednictvím živých operátorů, automatického rozdělování hovorů, integrovaných počítačových/telefonních systémů, interaktivních hlasových odpovídacích systémů nebo obdobných metod k vyřízení obdržených objednávek, poskytování informací o produktech, vyřizování požadavků a reklamací zákazníků
- činnosti call center, zabezpečující odchozí hovory užitím obdobných postupů pro prodej nebo odbyt zboží nebo služeb potencionálním zákazníkům, provádění průzkumu trhu, veřejného mínění a podobných činností pro zákazníky
Vazby: |
Klasifikace ekonomických činností (CZ-NACE) - úroveň 3 - Skupina |
822 |
Činnosti zprostředkovatelských středisek po telefonu |
Klasifikace ekonomických činností (CZ-NACE) - úroveň 5 - Podtřída |
82200 |
Činnosti zprostředkovatelských středisek po telefonu |